ARMAF - Black Infinity

ارماف بلک اینفینیتی

مردانه
کد کالا : ATR-225165
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : آرماف
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2024
انتخاب
حجم
وضعیت
کد کالا : ATR-225165
check icon ضمانت اصالت کالا

لطفا برای استفاده از امکانات کامل سایت، وارد حساب کاربری خود شوید

غیر قابل خرید
رای کاربران
  • عاشقشم
    8
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    4
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    4
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 25
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ARMAF Black Infinity - ارماف بلک اینفینیتی

محصولی شیک و جذاب که در سال 2024 میلادی عرضه شده است. این عطر توسط برندی مطرح به نام آرماف به بازار عرضه شد و رایحه آن خنک می باشد . و در دسته عطر های چوبی معطر قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، لیمو ترش، فلفل ، رز ، روایح چوبی، گل‌های سفید ، کهربا، تنباکو ، روایح چوبی اشاره کرد.

برند آرماف
طبع خنک
سال عرضه 2024
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، لیمو ترش، فلفل
اسانس میانی رز ، روایح چوبی، گل‌های سفید
اسانس پایه کهربا، تنباکو ، روایح چوبی
نمره کاربران
Black Infinity-ارماف بلک اینفینیتی
رایحه
8.3
13 رای
ماندگاری
7.8
13 رای
پخش بو
7.3
13 رای
طراحی شیشه
8.7
13 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آرماف
اخبار برند آرماف
عطرگرام
نظرات کاربران (13 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
بعد از عطر مقرون به صرفه ی آرماف کلاب د نویت بچکد ۲۰۱۷ که بسیار شبیه کرید اونتوس کبیر بود با ماندگاری و پراکنش بسیار خوب، دیگه از برند آرماف تا همین سال قبل فاصله گرفتم. اما پارسال این عطر آرماف یعنی اینفینیتی بلک را خریدم که نظرم رو برای این برند بیشتر جلب کرد. البته چند مدل دیگه از آرماف رو هم خریدم پارسال که در صفحه ی مربوطه آنها نظرم را درج خواهم کرد.
عطر آرماف اینفینیتی بلک واقعاً یکی از کارهای شایسته و جذاب این برند است با رایحه‌ای در طبع معتدل برای شامه ی من که میشه هم در بهار و هم تابستان البته نه روزهای خیلی گرم و هم پاییز بخصوص پاییز، تن‌پوش کرد. برای شامه ی من رایحه ی اینفینیتی بلک انگار ترکیبی از عطر بلو شنل و ساواج است اما از هر دوی آنها هم دلنشین تر و جذاب تر می‌باشد. در آرشیوم عطر ایوسن لورن اولتایم را دارم که DNA این عطر را، اینفینیتی بلک یدک می‌کشد اما از خود اولتایم هم واقعاً جذابتر شده است.
چه اشکالی دارد که برخی برندهای اقتصادی و معتبر بتوانند از خط مشی عطرهای معروف غربی بیاموزند و برخی از آنها را Remake یا Remaster کنند که برای مخاطبان خاص خودش، از نسخه‌های اصلی جذابتر باشند. حتی این مورد در موسیقی های هوش مصنوعی هم مشهود است که یه ترانه ی قدیمی را از طریق هوش مصنوعی با صدای یه خواننده ی پاپ معاصر، تنظیم می‌کنند که واقعاً گوشنوازتر از نسخه‌ی اصلی می‌باشد.
عطر آرماف اینفینیتی بلک کیفیت واقعاً خوبی دارد با یه رایحه ی جنتلمن و نجیب، که هم برای پوشش اسپورت هم برای پوشش کلاسیک و کژوال، برازنده است. در فصل بهار و پاییز ماندگاری و پراکنش خوبی دارد بخصوص روی الیاف کتان و پولار، روی پوست گردن هم بسته به شیمی پوست و رنگ پوست تن‌پوش کننده، از متوسط تا خوب متغیر است.
باتل زیبا و صیقلی، افشانه ی باکیفیت، حجم ۱۰۵ میل و هاردباکس شیک، و از همه مهمتر برچسب قیمتی واقعا اقتصادی در این بازه ی نابسامان اقتصادی. بخصوص برای هدیه به آقایان از طرف بانوان در هر مناسبتی واقعاً یه کار ارزشمند است.
آرزوی بهزیستی و بهداشت روان برای تمامی هموطنان...
22 فروردین 1405 تشکر
36 تشکر شده توسط : عسل خلیلی سهیل میراحمد
جسارتا از قیمت جدید این کار اطلاعی دارید که چند شده ؟
25 فروردین 1405 تشکر
2 تشکر شده توسط : TIMELESS علی موسوی
با احترام و عرض ادب
من پارسال ۴۲۰۰ خریدم، امسال فکر کنم بالای ۵ تومان شده.
25 فروردین 1405 تشکر
12 تشکر شده توسط : علی موسوی هاشم پور
درود مهندس ، دیروز یه سفری به آبادان داشتم جهت تهیه باتل کامل این عطر، متأسفانه به طرز فجیعی کمیاب شده ولی شخصی که همیشه ازش تهیه میکزدم و معمولا کف قیمت کل بازار که چه عرض کنم از ترب هم پایین تر میداد، بهم گفت آخرین قیمت فروشش هفت میلیون و هشتصد بود، ضمنا سایر فروشندگان گفتن براتون سفارش میدیم ولی بالا نه میلیون میشه، اینفینیتی سیلور خیلی وقته به خاطر کمیاب بودنش قیمتای مسخره ای میخوره و الانم که واردات بستس قیمتا دل به خواهی شده، مثلا همین فروشنده رو لالیک وایت این بلک 9 میلیون قیمت زده بود (:
26 فروردین 1405 تشکر
8 تشکر شده توسط : پرینکی هانی سهیل میراحمد
با احترام و عرض ادب
بله متأسفانه دیگه بخاطر عدم ورود کالایی مثل عطرهای اماراتی به ایران دیگه هر کی هر قیمتی بخواد، می‌فروشه. فقط مراقب باشید که محصولات آرماف منجمله همین عطر بلک، هم فیک داره.
26 فروردین 1405 تشکر
13 تشکر شده توسط : هاشم پور broken
همیشه قیمت ها دل بخواهی بوده چون وجدان نیست. خصوصا تو عطرهای اماراتی. عطر ۱۵۰۰ تومانی فرگرنس ورد رو تا ۸ تومان هم میفروشن!
با این قیمت‌ها خرید عطر اصلی منطقی تر هست مگر برای عطرهای بالای ۲۵ ۳۰.
26 فروردین 1405 تشکر
5 تشکر شده توسط : مهرداد امیر محمدی
از ن.ا.ر.س.ی.س.و بگیر از هفت تومن پایین تره الان
26 فروردین 1405 تشکر
5 تشکر شده توسط : امیر ابراهیمی نیلوفر کرامتی
به نظر من با این قیمت نمیارزه....
26 فروردین 1405 تشکر
5 تشکر شده توسط : علی موسوی امیر محمدی
به هیچ عنوان نگران قیمت عطر نباشید
اولا تولید داخل داریم هر مدلی ( فیک ) با گرید A پلاس دوقلو متشابه اصلی با ذره‌بین هم قابل تشخیص نیست .
دوما همین الانم بازار در خواب زمستانی هستش اجازه بدید هرچقدر میخوان گران کنن ببینیم کی متضرر خواهد شد
سوم تا بخواهند این کالا ها رو به فروش برسونن شرکت‌های تولید کننده محصولات جدید رو تولید خواهند کرد و باز یک قدم از تاپ بودن عقب تر خواهد بود بازار بهترین حالت نخریدن عطر های اماراتی در این شرایط هستش
سراغ عطر های اروپایی برید این بهتره الان قیمت این محصولات با این رنج قیمت با کالای اصل اورجینال برابری میکنه با قیمت منصفانه و سود خود فروشنده
و هر چقدر قیمت کالای از ارزش واقعی ( نه منصفانه) بالاتر بره نه تنها سودی نداره بلکه در دنیای تجارت بازنده و از صحنه حذف خواهد شد در دنیای عطر تو سراسر جهان میلیون ها نوع عطر توسط شرکت‌های جهانی تولید میشه و تولید کننده های زیر زمینی و فیک رو هم اضافه کنید ..واو ... پس افزایش قیمت تنها خوب نیس بلکه در بازار رقابتی دردسر ساز هم است یکی از بازار ها و مسیر های تولیدات امارات ایران هستش که با مسدود شدن یک ضرر بزرگ به شرکت تولید کننده وارد میکنه که در صورت ادامه دار بودن شرایط و افزایش قیمت شرکت های تولید عطر ترکیه جای اون ها رو خواهند گرفت .
بخاطر همینه که پیشنهاد میکنم مدتی سمت این برندها نرید چون امکان خرید فیک این کالا که تولید داخل هستش بسیار بالا خواهد بود .
شاید براتون جالب باشه که اگه قیمت ها بالاتر بره و مردم بعد رفع شدن شرایط به سمت سفارش کالا با ورود بار مسافر بروند ، بخاطر تفاوت قیمت های داخلی با نسخه اورجینال، فروشنده ها بیشتر متضرر خواهند شد ، و فروشنده های با دریافت سود کمتر در این بازار گران فروشان رو از این کار حذف خواهند کرد
به نظر من که به زودی همچی بهتر از قبل خواهد شد نگران نباشید
26 فروردین 1405 تشکر
8 تشکر شده توسط : هاشم پور محمدرضا ملکشاهی
دقیقا منم به خاطر همین قیمت اینو پرسیدم چون تا 2 ماه پیش 4500 بود الان شنیدم رفته بالای 7 تومن ! واقعا دیگه بالای 7 تومن نمیصرفه ، با این قیمت میشه اروپایی خرید
26 فروردین 1405 تشکر
4 تشکر شده توسط : علی موسوی Bizi
بله محمد جان قیمتش به ورساچه و زارا نزدیک شده و قیمتش قطعا حباب داره
26 فروردین 1405 تشکر
4 تشکر شده توسط : علی موسوی Bizi
بهتر !؟ ادکلن اصل فرانسوی که من 100 هزار تومن خریدم شده 25 میلیون ! ادکلن اماراتی 3 میلیونی تو یک سال شده 8 میلیون ! من که ندیدم هیچ وقت چیزی بهتر بشه
26 فروردین 1405 تشکر
4 تشکر شده توسط : علی موسوی امیر محمدی
زمانی این سایت از خوب های ارزون فروش بود ولی دیگه نیست. تقصیر خودمون هم هست که اینجا معرفیش کردیم. الان حتی جواب سلام هم نمیده. با قیمت های کمتر توی ترب پیدا میشه.
26 فروردین 1405 تشکر
5 تشکر شده توسط : Abed Mehrdad Ebrahimi
با طریقی که من گفتم آره بهتر میشه و این اتفاق رو یکی از وارد کننده ها رقم خواهد زد
مثال که خودتون گفتید افزایش قیمت چند نفر سراغ دارید با این قیمت عطر بخره ؟ تعداد کمی افراد . پس رفته رفته خریدار ها کم میشن و اون های باقی می‌مونن که واقعا پولدارن و این پولدارها با حسب مزاج و کلی خصوصیت اخلاقی و ... در کل اگه واقعا دل‌اش بخاد که مثلا از اون فروشنده عطر بخره ، چند نفر میشن ؟؟؟
پس یک طرف تقاضا کسی هستن که تعداد کمی هستن و با انتخاب خودشون عطر می‌خرن و یک طرف عرضه که فروشنده ها هستن با نرخ که خودشان افزایش دادن ( چون با این قیمت دلار اصلا این قیمت‌ها همخوانی نداره و خیلی بالاتره ) پس چند نفر از فروشنده ها موفق به فروش میشن ؟؟ تعداد محدود ، هر روز محدودتر میشه ...
و اشخاصی باقی می‌مونن که یا شناخته شده هستن و واقعا کاسب این کارن و بازار رو ترک نمیکنن و قیمت های درست و با یه شاخص مشخص میفروشن و از اون طرف چون بعضی از افراد تازه وارد بازار شدن و دنبال جذب مشتری هستن قیمت های پایین تری عرضه دارن پس تو این بازه زمانی خیلی از گران فروشان میریزن خیلی ساده گفتم .
26 فروردین 1405 تشکر
6 تشکر شده توسط : هاشم پور Mr x
دوست عزیز سایتی هست به اسم «خط بو» khateboo در جنوب کشور که کارهای اماراتی میفروشه. قیمت ها هم مناسبه. یکی دو مرتبه قبلا خرید داشتم ارجینال بود. این کار رو چک کردم حدود ۵ تومان هست.
26 فروردین 1405 تشکر
6 تشکر شده توسط : علی موسوی Bizi
بنطر من اینجوری که شما میگید نمیشه
چون بنظر من گرونی اصلی برای عطرای اورجینال هست که طی این دو سه ماه انقدر بیخود رفتن بالا
وگرنه عطرای اماراتی گرونم شده باشن بنظر من بحث گرون فروشیو سود بیشتر نیست چون بالاخره الان بندر خب تو دردسره بخاطر جنگ و تنگه(که خب نزدیک ترین راه برای اوردن عطرای اماراتی این راه هست)

و نکته اخر اینکه عطر چیزی نیست که به این زودیا خراب بشه سر همین موضوع بنظر من عطرای اورجینال گرون شدن
چون فروشنده میگه یا میخرن یا میمونه بعدا میخرن!
26 فروردین 1405 تشکر
7 تشکر شده توسط : نیلوفر کرامتی میلادافشاری
دوست عزیز نکته جالبی فرمودید ولی هر لحظه عطرهای جدید وارد بازار میشه و عطر بازها پا بند عطرهای قدیمی نمیمونن و این موردی که فرمودید که خراب نمیشه عطر متاسفانه طبق شنیده هام از سایتهای داخلی و خارجی مشتری ها این برندها از خراب شدن تدریجی عطر هاشون خبر میدادن اون برندهای که ساخت امارات هستن ، و تنها راه ورود عطر از جنوب نیست ، و این فروشنده هم که هزینه زندگی داره اگه نخواد بفروشه یا با افزایش قیمت مشتری تقاضا رو کم کنه پس بازنده خود فروشنده خواهد بود تو سایتها و فروشنده های داخلی خیلی دیدیم این مورد رو و در مورد شرایط بعد از جنگ اولویت واردات تغییر پیدا میکنه و محصولات مورد نیاز وارد کشور میشه نه محصولات که اولویت مردم نیستن . این شرایط تشدید کننده کاهش تقاضا هستش و روز به روز دایره مصرف کننده رو کوچکتر میکنه و مثال بارز رو تو لوازم خانگی شاهدش هستیم .
26 فروردین 1405 تشکر
5 تشکر شده توسط : هاشم پور Mr x
ممنون جناب صفری ولی باید ببینیم قیمت به روز هست یا خیر ، چون خود من هم یه سایت میشناسم که اونم جنوبه و چند بارم ازش خرید کردم ولی به دلیل مشکلات اینترنت هنوز قیمت هاشو از 2 ماه پیش به روز نکرده !
26 فروردین 1405 تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد صفری
عرض ادب واحترام نیم ساعت پیش باتل کاملش بدستم رسیدبصورت ۴قسطه خریدم کلا شش میلیون دویست شد شایدجوابم توسط مدیرسایت ردبشه اگر آدرس بدم ازکجاسفارش دادم اما فروشنده اصفهانی بودخداخیرش بده همین الانم قیمتش مرز شش تومنه
29 فروردین 1405 تشکر
3 تشکر شده توسط : علی موسوی امیر محمدی
برادرعزیز فرمایشات شمامتین
امااین گرانی بخاطره شرایط فعلی فقط گریبان عطرهای اماراتی نشده
مگرتواین مدت عطرهای اروپایی قیمتاشون نجومی نشده؟
من برج۹ اسنشیال بویس امپریال ۱۵تومن خریدم الان بعضی فروشگاه های معتبر بالای۳۲تومن قیمت گزاری کردن خوب این کجاش منصفانس؟ کجاش بصرفه است؟ تواینومدت فقط اجناس اماراتی قیمت‌هاشون بالانرفته بعدبه گمونم کلا ادلکن های اروپایی هم باز اکثرا از دبی واردات میشدپس اگر بخاطره جنگ وغیره واردات به مشکل بخوره کالاهای اروپایی هم قیمتاشون نامتعارف میشه خیالتون راحت..
29 فروردین 1405 تشکر
7 تشکر شده توسط : علی موسوی Mahyar
درود آقای افشاری عزیز بنده همیشه از نظراتتون در سایت ع آمین استفاده کردم سپاس از اینکه نظراتتون رو همیشه با ما به اشتراک میذارید.
سایت عطرافشان فکر کنم چند وقته از حالت تجاری خارج شده. به هر حال اگه مدیریت اجازه بدن ممنون میشم معرفی بفرمایید.
29 فروردین 1405 تشکر
1 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official
سلام ما کوچیک شمایم کوکام
یجانوشتی رفتی آبادان من خودم خوزستانیم به گمونم همشهری باشی درکل مخلصتم کا
برنامه باسلام غرفه عط...ستان
اگراعتبارقسطی باسلام داشته باشی این غرفه قسطی میده بهتون
29 فروردین 1405 تشکر
3 تشکر شده توسط : محمد ا   عارف
بزرگ مایی کا، باعث خوشحالیه با یه هم‌استانی گل آشنا شدم 😄 شرمنده کردی با این همه محبت.
بررسی میکنم حتما، ارادت 🙏🏼
ضمن عرض تبریک، انشا.. به خوشی تن پوشش کنید 💝

[EDITED] 1405/01/30 00:30
29 فروردین 1405 تشکر
3 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official امیر محمدی
شماسروری برادر
اینفینیتی هم دیروز رسید دومیل ازش برداشتم دستور بدیدبراتون ارسالش میکنم کارتنش هم هنوزننداختم بس که باکلاسه😅
30 فروردین 1405 تشکر
1 تشکر شده توسط : Mr x
قربانت. مثل خود شماست، برازندته کوکا 💝
30 فروردین 1405 تشکر
2 تشکر شده توسط : علی موسوی میلادافشاری
💝 💝 🌹
30 فروردین 1405 تشکر
2 تشکر شده توسط : علی موسوی Mr x
اگر بخوان بعدجنگ برای واردات محدودیت ایجادکنند و متناسب با نیازهای اولیه مردم جنس واردکنند که دیگه عطرآخرین مسئله میشه وهمینایی که توانبارهادارن خاک میخورندبه قیمت طلامیفروشن وخیالتونم راحت ماجماعت ایرانی هرچیزی که کم وگرون بشه بیشتربرامون جذاب میشه
همین الانش بری توی کل دنیابگی دیورساواج الکسیر۶۰میل توایران دارن به قیمت ۳۲ تومن میخرن به ولله بحالمون گریه میکنن که چقدر به خودمون ظلم میکنیم
توی حرفاتون متوجه شدم بانخریدن گفتیددرست میشه بله باحرفتون موافقم اماباعرض پوزش مافرهنگ راه انداختن کمپین بشدت توی جامعه ضعیف وشکنندست وگرنه ماهفته ای یکباربایدکمپین به نخریدن راه بندازیم چون پنیر۱۵۰گرمی الان بخر بعدیک هفته اگرباهمون قیمت قبل گرفتی ماجلوجمع هر باتلی که دستوردادی برات میفرستم😅
30 فروردین 1405 تشکر
11 تشکر شده توسط : علی موسوی عارف
سلام، شما جایگزینی برای بویس امپریال پیدا کردی؟ می پرسم چون خودمم جاهای مختلف بررسی میکنم به نظرات شما چند جا برخوردم😅
گفتم راه رفته رو دوباره نرم. میترسم عطرم تمام بشه دیگه بیشتر از این یک بطری توان ندارم اصلیش رو بخرم
30 فروردین 1405 تشکر
10 تشکر شده توسط : علی موسوی broken
دوست عزیز انگار عدم جواب دادنم خیلی خوشحالت کرده ؟
انصافا فروشنده خوبی هستی ! ولی ممنون نیازی به فرستادن باتل نیس خودم همینای که دارم رو تموم کنم خیلیه .

و با این حرف و کامنتی که گفتم خیلی درگیر شدی البته نه شما بلکه خیلی ها

البته نظر شما و خیلی ها مسیر غلت رو نشون میده چقدر مطمئن هستید جنسی که در دست دارید اصله ؟؟؟ اصلا نگران نباشید تولید فیک داخل جبران میکنه با حجم میلیونی 😂😂
و فیکهای که با اصل مو نمیزنن حتی تولید کننده اصل کالا هم نمیتونه بشناسه مگر اینکه اسپری و تست کنه !!!!!!!!!!!
جو ندید ، الکی شو راه نندازید ... اگه بازاری خوابیده برا همه خوابیده .

و نگران کل دوستان عزیز که متن منو شما رو میخونن هم نباشید هر کدوم چند تا عطر داخل کشو هاشون دارن صد البته اصل نه فیک زیادی دلهره آور نیس این چند روز .

شاید برای عطربازان واقعی حاضر در این سایت و مجموعه که بعضی از دوستان رو که در این زمینه فعالیت دارند یعنی فروشنده های نامی چند سال در این کار هستن مثل همین عطر افشان و چند مورد دیگه که مشخص هستش ، تنوع محصولات جدید و چند برندی بودن رو در زمینه فعالیتشون تجربه کردید.
و جالب‌تر این که بعضی ها و شاید خیلی ها فقط وفقط با چند برند و چند محصول محدود کار میکنن واقعا چرا ؟؟؟ چون فیک ، های کپی و .... این محصولات در اجناسشون موجود هستش و خبره فروش و شناخت فیک شدن الان.
واقعا چه تعداد از همین دوستان میتونه وارد مغازه بشه و بگه من یه امواج می خرم با خدا تومن ، دکتر و مهندس ها و مولتی های رو میشناسم و همین فروشنده ها هم میشناسن نیازی به توضیح نیس که الان همچین کاری رو نمیکنن که واقعا پول آتیش بزنن

دومین مورد متوجه شدم بعضی از دوستان که ری‌اکشن نشون میدن اهل جنوب هستن مرز ایران تنها جنوب نیس و تنها کشور تولید کننده عطر امارات نیس زمانی که امارات اسمش در میان نبود عطر از کجا میومد ؟؟؟؟ توجه !!!! جالبتر اینکه چند ماه پیش یکی از شبکه های همین های کپی سازها تو کشور کویت شناسایی شد قرار نیس هرچی از اون ور میاد اصل باشه ، و احتمالا هم یا فروشنده یا وارد کننده یا هم که تولید کننده فیک این صنعت در داخل هستن که با ایجاد فضای فکری در همچین جمعی دنبال جهت دهی به افکار دوستان یا اشخاصی که گاهی به سایت سر می‌زنند هستن تا به نوعی بازار رو سمتی بدن و هر کدوم به نوعی ....
دوست عزیز هر شخصی که واقعا عطر باز باشه با اصل یک برند آشنایی داره و خوب میشناسه اون برند رو و نیازی هم نیست اضافه کاری بشه .

میشه این فیلم رو از زاویه دیگه هم بررسی کرد ( برعکس اونی که شما گفتی چیزی که کم بشه و گرون بشه جذابتر میشه ) فرض بگیریم قراره همچی اوکی شد و شرایط بهتر و همه اینو میدونن اگه قبل از این اتفاق گرونتر بفروشی سود کردی مثال نوسان گیری دلار میشه داستان چون این اجناس اگه اصل باشه با دلار هستش نرخش.

نگران نباشید تولید داخلی های کپی درجه یک بازار رو در دست داره
مراقب باشید سرتون کلاه نره

اونایی که اصالت کاری دارن میدونن چیکار کنن و بخاطر چند تومنی اعتبار خودشون رو معامله نمیکنن

و دنبال تایید حرفم نیستم ولی واقیعت رو گفتم که اگه مدیریت صلاح دونستن ممنون میشم نظرم رو نشر برن
و معذرت میخوام از خیل اساتیدی که در بین ما هستن حقیقت ماجرا رو میدونن چند ساله با این فیلم سینمایی ها آشنا هستن و درک کاملی از شرایط دارن اضافه گویی بود در این جمع .
31 فروردین 1405 تشکر
9 تشکر شده توسط : هاشم پور therezvani
.

[EDITED] 1405/02/01 09:34
31 فروردین 1405 تشکر
3 تشکر شده توسط : نیلوفر فرزان علی موسوی
سلام وعرض ادب حالتون خوبه
من یک کاری بهتون معرفی میکنم چشم بسته بخرید
صمام اوپکس پاور(on-off) هم بهش میگن باتلش۶۰ میل الان تقریبا شده۷ وخورده ای من حضوری اتفاقی توی یک مغازه ای فروشنده یک خانمی بود بهم معرفیش کرد خودشم نمیدونس اینو از روی چی کپی کردن اما الحق که کارباکیفیتی بود کپی برابراصل بویس امپریال
(توی فروشگاه و-ا-ن-ز-و پرفیوم موجوده)

[EDITED] 1405/01/31 20:29
31 فروردین 1405 تشکر
3 تشکر شده توسط : نیلوفر فرزان کاید امیر
اتفاقا میدونستم هست اما تستش نکردم. میدونم فراگرنس ورد هم یکار مشابه کپی کرده اما هم گروونه هم تو ایران فعلا نیومده.

پس میرم تو کار اپکس پاور، نتیجه کارو هم اعلام میکنم. ممنون
31 فروردین 1405 تشکر
8 تشکر شده توسط : Legend TIMELESS
خواهش میکنم
لازم به ذکره کارهای صمام بسیاربسیار ازنظرپخش وماندگاری قوی هستندکه نسبت به فراگرنس ورد اصلا قابل قیاس نیستند.
31 فروردین 1405 تشکر
4 تشکر شده توسط : نیلوفر فرزان امیر محمدی
دوست عزیزم من بچه خوزستانم کارمندپتروشیمی هستم ومثل برادرانی که اینجاعاشق دنیای عطورات هستن هستم فروشنده عطرم نیستم اولین خط پیامت که خوندم به ولله دیگه ادامه ندادم فقط قسم خوردم که باورکنی وقتم برای جروبحث باشما سرمسائلی که نه علمش داریم نه آگاهی درست وفقط برحسب ذهنیات خودت میخوای وانمودکنی که اطلاعات بازار واقتصاد دسته واردش نمیشم.. خلاصه نظرت هرچی بودواسه من مهم نیست اصلاهم نخوندمش امانظرت محترم منم اگر جوابتون دادم به نشانه دوستی دراین فضایی که همه درگیر مشکلات مشترکی هستیم اماجوگیرشدی وجبهه گرفتی مطمئن باش من ازکنارت ردمیشم چون اهل جروبحث نیستم ایام به کام دوست عزیز
01 اردیبهشت 1405 تشکر
2 تشکر شده توسط : Bizi امیر محمدی
نظرات محدود شده است
سلام و عرض ادب
حکایت عطرهای عربی حکایت خودروسازی هست. اینکه بگیم همه اماراتی ها بد هستند لزوما درست نیست. بله قیمتهای کذایی که الان برای این عطرها داره توی سایتها اعلام میشه رو شخصا قبول دارم و انتظار ندارم عطری که کپی شده و پرداختی بابت حق ثبت اون رایحه و... پرداخت نمیکنه و از کشور نزدیک خودمون به ایران قاچاق میشه اینقدر قیمت بخوره.
ولی مگر چیزی ثابت بوده توی قیمت. اورجینالی که 10 تومن بوده رسیده به 30 یا 50 تومن بطور متوسط بعد توقع داریم امارتی 1-2 تومنی نرسه به 5-6.
قیاس درستی نیست این مدل بررسی کردن. تورم شامل همه اقلام زندگی ما شده تنها چیزی که تورم منفی داشت ریال بوده :-)
گفتم مثل خودروسازی. دلیل چی بود!؟؟
خیلی از دوستانی که به اماراتی ها ایراد میگیرن سوار خودروهای داخلی هستن یا در بهترین حالت چینی. (بحث اون اقلیتی که سوار برند آلمانی و ژاپنی میشن و توان هزینه کردن براش رو دارن جداست چون اونا دغدغه اینکه بیان بگن عطر امارتی بده ندارن، البته اون دسته از عزیزانم فاکتور بگیرید که یه خودروی برند خریدن خوابوندن توی پارکینگ و با یه خودروی معمولی داخلی کل ایامشون رو سپری میکنن)
بخوایم قیاس کنیم میشه این:
خودروی داخلی X رو میگفتن مشابه خودروی y ژاپنی هست ولی سوار شدم دیدم آشغاله و همین متن رو برای چیزهای دیگه ادامه بدید برید جلو در خصوص بقیه آیتمها.
بله توان خرید پایین اومده و جدای اینکه الان خیلی از همون برند سوارها هم چینی سوار میشن و میگن نسبت به 10 سال قبل چین واقعا رشد کرده. چه از نظر ایمنی خودروهاش چه از نظر آپشن و کیفیت. (همونم ارزون به من و شما نمیفروشن ولی چاره چیه فعلا من و شما تصمیم گیرنده نیستیم که چی با چه قیمتی وارد بشه)
حال اونایی که توان خرید دارن بخرن سوار بشن، بخرن تن پوش کنن لذت ببرن. اتفاقا بیان مقایسه کنن نه مسخره و راه گشا باشن برای بقیه که نمی تونن خرید اورجینال داشته باشن. (خواهشا نگید یدونه اورجینال بخر بجای 5 تا عربی، اگر عشق رایحه باشی میدونی این برای دوستدار عطر کارساز نیست چون دوست داره کارهای جدید تست کنه، دکانت هم کارو درنمیاره تجربه من حداقل اینو میگه)
مورد دوم بحث سلامتی هست: اگر بصورت علمی و آزمایشگاهی ثابت بشه که اماراتی ها مضر هست بله حرف خیلی از دوستان صادق خواهد بود که فعلا جایی چنین چیزی ثبت نشده. ضمنا وقتی توی شهری زندگی میکنی که آلودگی صوتی، تصادف ، مصرف دخانیات، مواد غذایی غیراستاندارد و.... هر روز داره بهت ضرر میرسونه واقعا اون دو یا 5 پاف عطر اماراتی اینقدر مضر هست؟

شخصا عطر اورجینال دارم، امارتی هم میخرم، ایرانی هم حتی میخرم و تست میکنم. مصرف عطر من متوسط هست ولی اونقدر نیست که مطئن باشم برای سلامتی خودم و دیگران اونقدر ضرر داره. پول لویی ویتون خریدن ندارم و ایرادی هم نمی بینم بجاش کپی از اماراتی ها بخرم.
راه حل احتمالی:
عطرافشان هم محلی برای صحبت هست در مورد عطرها. اونایی که می تونن اورجینالش رو بخرن و کامنت بزارن اونایی هم که نسخه های اماراتی رو دارن و میان کامنت میزارن منصف باشن و حتما اشاره کنن که براساس نسخه اورجینال نظر نمیدن. همین نکته جا بیوفته مشکل حل میشه. انتخاب رو به خود افراد واگذار کنیم. بلاگرهای اینترنتی دروغ زیاد میکن و تبلیغات کذب زیاد میکنن اصلا جای شکی نیست. خودم چندبار تجربه کردم.
اما اینم که بزور اینجا بخوایم به بقیه بقبولونیم اماراتی آشغال هست و از این کلمات استفاده کنیم فکر نمیکنم خیلی جالب باشه. شما دوست داشته باشی یا نداشته باشید عده ایی بنا بر شرایط اقتصادی و یا هر چیزی انتخابشون اونها هست پس توی بکار بردن واژه ها کمی وسواس بیشتر بخرج بدیم.
22 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : broken Mahmod Akrami
کلا منطق یسریا اینه من از رایحه بولگاری تایگار،لهوم اولتایم خوشم میاد ولی وسعم نمیرسه پس چیکار کنم برم سراغ دوپ ولی یسری دوستان میگن نه سراغ اینا نرو بجاش برو اورجینال بخر از برند های لالیک و یا جگوار!خب یزید من الان چی بگم
22 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : Ghazal علی موسوی
دیگه نیازی به گله کردن نیست.
کم کم دیگه وسعمون به همین اماراتی ها هم نمیرسه و همه راحت میشیم.
22 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : علی موسوی کاید امیر
در ابتدا بگم مشکلی با عطرای اماراتی ندارم خودم چندتا ازشون دارم ولی یه سوال از شما داشتم به فرض اگر از طراحی کیف های هرمس، کفش های بلنسیاگا یا عینک های سلین خوشتون بیاد میرید سراغ فیک و دوپ یا برند های زارا، آدیداس و پلیس و انتخاب میکنید؟
22 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی پرینکی هانی
اگر قیمتش به کیفیت بیارزه چرا که نه
22 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : محرض علی موسوی
هادی جان سلام ‌و احترام
جسارت میکنم دخالت میکنم من مثلا بالنسیاگا رانر رو دوس دارم
نمیتونم ۸۰ ت هزینه کنم میرم ۱۰ تومن میدم چینی میگیرم ولی حس و حال اون مدل رو بهم بده چون تو برند آدیداس و زارا و نایک و باقی برندا نمیتونم عین اون رو‌داشته باشم از لحاظ ظاهر که همونه کیفیتم که الان خیلی خوب کار میکنه چین تو کتونی
عطر هم تقریبا همینطوره شما حتما از بنده بیشتر میدونی یه سری رایحه هارو نمیشه تو برندای اورجینال خوش قیمت پیدا کرد پس میره سراغ دوپ تا حس و حال اون رایحه رو‌ از نزدیک لمس کنه حتی با اینکه کیفیت کمتری داره . بازم پوزش بنده رو بپذیرید 🙏
22 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : محمدرضا  رابعی نیا Huseyin_taheri_official
وقتی کسی از یه ساعت گران قیمت خوشش اومده چه مشکلی پیش میاد که از کپی اون استفاده کنه؟
آیا غیر از اینه که از طراحی و ظاهر و رنگش و اینجور چیزا خوشش اومده و کپی هم تا حدودی اینکارو براش می‌کنه؟

(حالا اگه کسی که همون ساعت گران قیمت اورجینال رو داره بیاد چپ و راست به این و اون و شما بگه ساعت این مدلی داشتن که جز اولویت زندگیت نیست! پس بهتره بجای کپی از اورجینال های ارزان قیمت دیگه استفاده کنی .هدفش چیه؟)

23 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : مهدی کنعانی جعفرنژاد
اگر مثال ساعت و زدید که به عطر برسید به نظرم مسیر درستی رو نرفتید.
هر محصولی گروه خاصی از مصرف کننده ها رو هدف میگیره اینو از نحوه بازاریابی همون کمپانی میشه فهمید مثلا فروختن اون ساعت به خریداران قبلی و نه افراد جدید پس گروه هدف مثلاً برند پتک فیلیپ افراد نسل اندر نسل پولداره ولی اوبلو دنبال افراد تازه پولدار شده است؛ هیچ موقع کاسیو همچنین سیاستی نداره چون بازارش افراد معمولیه، پس قرار نیست همه محصولات قابل دسترس برای همه باشه.
ساعت فیک برای آدم فیکه؛ چون به ظاهر اونچه که نیست و به نمایش میذاره حالا بماند که استاندارد آلرژن نبودن و سلامتی و به درستی نگذرونده و قطعا هر چقدرم کیفیت کپی بالا بره بازم به جزئیات و ظرافت جنس اصلی نمیرسه یا سو استفاده از کودکان و دادن حداقل دستمزد برای ساختن کپی ها از مشکلات دیگست. حالا همه این ها رو تعمیم بدید به عطر.
24 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : پرینکی هانی Legend
با سلام و احترام
ببینید قرار نیست هر کالایی که ساخته و بازاریابی میشه قابل دسترس برای عموم مردم باشه مثلا برند بربری کالا های باقیمانده و معدوم میکنه ولی آف نمیزنه چون ارزش برند حفظ بشه، بالنسیاگا هم برای همه قابل دسترس نیست ولی خواستنیه.
اینکه ما بخوایم عین اون جنس غیر قابل دسترس و داشته باشیم به مقدار زیادی برمیگرده به همون قضیه بازاریابی که اول گفتم، به وجود آوردن عطشِ خواستن و خاص بودن.
با هر بودجه‌ای میشه رایحه های جذاب و با کیفیت درخور همون هزینه پیدا کرد با این حال اصرار بر شبیه شدن به سایرین به نظرم ناشی از این قضیه است نه مثلا ویژگی خاص اون محصول.
24 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Mahmod Akrami Legend
هادی جان ساعت فیکو تنها به عطر فیک و های کپی میشه تعمیم داد، وگرنه برندی مثل آرماف (مثال) که زیرمجموعه یه هلدینگ هلندیه و بیش از ده ساله که تحت استاندارد های اروپایی کالاهاش در تمام نقاط دنیا فروش میرن قطعا از این قاعده مستثناس. در بهترین حالت شما میتونید اینجور دوپ هارو در دنیای ساعت به تشابه Tissot PRX و CASIO MTP-B145D تشبیه کنید که کاسیو با کیفیت پایینتر ولی استاندارد تجربه مشابهی رو با تیسوت با بودجه بسیار کمتر اعطا میکنه و مردم بیشتری توانایی خریدشو دارا هستن. موفق و پیروز باشید.

[EDITED] 1405/02/24 17:39
24 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : علی متقی پور علی موسوی
دوستان چقدر بحث میکنید .
بیشترین این موضوعات رو ی نفر میگه می‌ره بقیه دنبالش رو میگیرند و بحث به انحراف و هجویات کشیده میشه .
از قدیم گفتند هر کس رو تو قبر خودش میزارند
یکی دوست داره آت لوکس روژا داو ۳۰۰ ملییونی بخره یکی هم دوست داره عطرهای اماراتی و کپی ...
اگه ازتون نظر و کمک خواستند ورود کنید وگرنه جایز نیست انقد بهم الکی گیر بدید سر موضوعاتی که فاقد اهمیته .

درضمن برندهای آمارف و لطافه و افنان و ... که میشنویم انقد زیاد شده که فیک نیستند ...
اینا همشون خط فکری و سیاسی خودشون رو دارند که روایح رو اقتباسی می‌سازند .
حالا گاهی تو اینا یکی دو مورد خوب از آب درمیاد .
قرار نیست که ی کالای ۱۰ دلاری بیاد عین کالای ۱۰۰۰ دلاری بشما عطری رو عرضه کنه ‌...
مخلص کلام اینکه از هرچیزی اندازه بهای خودش توقع داشته باشید ...
اگر فکر میکنید استاندار هاتون این قبیل برندها رو قبول نمیکنه سمتشون نیاید و انقد نقد نکنید ...🙌
24 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : علی متقی پور کاید امیر
سلام بله جناب اکس با فرمایشات شما موافقم من هم در جواب اون عزیز که ساعت و مثال زدن این موارد و عرض کردم در کل هم با هیچ محصولی به خاطر تولید در کشوری خاص مشکلی ندارم، و همیشه مخالف بت‌سازی یا تخریب محض هستم. ممنون از توجهتون.
24 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Legend علی موسوی
سلام و درود
دیدم که تو نظراتتون نوشته بودین عطر فیک اماراتی یا جمله ای که گفته بودین چیز فیک برای ادم فیکه خواستم بگم دقیقا با حرفتون موافقم ولی شما اینجا یچیزیو کاملا اشتباه متوجه شدین اون هم تفاوت دوپ ها با فیک هاست بین این دوتا یک دنیا تفاوت هست بنظرم اگر درباره معنی دوپ بیشتر تحقیق کنید تمام شک و شبه ها از ابتدای نظراتتون برطرف بشه✨🙏
24 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Legend HadZ
ارادتمندم هادی جان همیشه نظراتتونو میخونم و براشون ارزش قائلم مطمئنم دیدگاهاتون همیشه واقع بینانه بوده. جسارت بنده رو ببخشید ❤️
24 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : علی متقی پور هادی

چون زیاد حوصله ندارم و ادم کم حرفی هستم اینجا به نمایندگی از چنتا عطر عربی و این عطر یک نظر کامل مینویسم.
حدود 4 میلیون دادم برای 20-22 تا دکانت 2 میل از عطرای ترند عربی دوپ
اگر این پول رو پاره میکردم خیلی بیشتر لذت میبردم تا خرید این زباله ها
واقعا چیه این عطرهای بی کیفیت
مقصر هم خودمم با این همه ادعا به کامنت هایی که بیشتر تو سایت های دیگه از شکوه و جلال این عطرها تعریف میکردن دلبستم
یا دوستان تا حالا عطر تست نکردن یا واقعا ارزشی برای حس بویایی خودشون قائل نیستن
جایی نوشته بود لطافه شریف خوده خوده مارلی گیرینلیه!!!
اخه مسلمون گرینلی کجا اون فاجعه کجا
کیفیت و ساختار عطر ها تماااما در حد عطرهای روغنی گرمی زیرگذر مترو تئاترشهر بود
این ارماف اینفنیتی هم همون ترکیب تکراری شاورژل های مردونه
دیگه از خانواده اودیسه نگم که چه کرد با خاطرات عطری من
اخ اخ اخ از افنان
شبیه کابوس هایی که بعد از پرخوری بهتون دست میده
ثوراثی و ثوراثی الکتریک شبیه شب اول قبر بود
یه نامردی گفته بود ثوراثی الکتریک مشابه بلو تلیسمانه من با هیچکس کاری ندارم جز اون ادم
اخه بلو تلیسمان
وای وای از عطرهای زنانه
دقیقا شبیه یک ملغمه ترشیده نوچ همه و همه خود گودگیرل بود به همون شدت شیرین و زننده
اون 4 تومن صدقه سر بچه های عطرافشان من این اشتباه رو کردم شماها خواهشا پول به این دوپ ها ندید
خدا دیویدوف کول واتر رو برامون حفظ کنه
از این ساعت بیرون کسی بهم عطر دوپ عربی پیشنهاد بده قطعا جواب سختی دریافت میکنه

درد و دل بود مدیر جان لطفا تاییدش کن....
بله عطر گرون شده اما دلیل نداره بخاطر گرونی به خودمون توهین کنیم
20 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : پرینکی هانی Sajjad Qaedi
درود جناب neroli
گل گفتی دقیقا ، چند هفته پیش هم یادآور شدم به دوستان چیزی که اهمیت بیشتری داره ارزش سلامتی بعد از اون هم ارزش تک تک ریالی که هزینه میشه اون هم تو این اوضاع که به سختی هستش
20 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Neroli پرینکی هانی
درود بر شما
البته برند افنان رو من می‌بینم که خیلی از خارجی ها روشون صحبت میکنند و تست و بازخورد میدن مثل Steven gavrielatos ... منم یکی دوتا از جمله همین electric (اسمش خیلی ضایع است) رو تست کردم چیز فاجعه‌ای نبود بنظرم و جایی هم (ویدیو خارجی) دیدم نوشته الهام گرفته شده از بلو تالیسمان ... اینکه همه برندهای اماراتی رو با هم کوبیدی بنظرم درست نیومد ولی خوب بالاخره یه سری استانداردها رو همه برندهای عطرسازی باید رعایت کنند تا در بازارهای جهانی پذیرفته بشن و این عطرها وقتی وسط اروپا تست میشن پس قطعا مشکل سلامتی رو برای مصرف کننده ندارند، پس ربط دادن قیمت پایین شون به مبحث سلامتی هم آدرس غلط دادن هست اگر این موضوع اثبات نشده باشه.
21 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : کاید امیر محمد ا
سلام و عرض ادب
توی خانواده عطر افشان خیلی ها از جمله من هستند که هم کارای اورجینال دارند هم کارای اماراتی و به شخصه همچین دیدگاهی که شما دارین رو حتی با شدت کمتر هم من توی این سایت ندیدم
موفق و موید باشید
21 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : محمد ا   Neroli
اتفاقا مشکل منم همین بلاگرهای بین المللی هستن
طرف یکجوری تو یوتیوب از شباهت افنان توراثی الکتریک با بلو تلیسمان گفت که من گفتم امکان نداره تفاوتی داشته باشن
بعد از تست توراثی الکتریک فقط یک رایحه شبیه زارا سند رایس برای 20 دقیقه همراهم بود
اصلا نباید به این حرف های بلاگرها و کامنت نویسانی مثل من توجه کرد
با این قیمت ها فقط خودت باید بپسندی و اصلا به سمت کامنت های مردم نریم
21 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Sajjad Qaedi فرهاد

5
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
با سلام رایحه سنتتیکی داره، به خصوص از نزدیک ولی رو هوا نه زیاد، کلا عطرهای اماراتی متاسفانه کیفیت پایینی دارن و حداقل استاندارد رو رعایت میکنن، قطعا کسی که به مدت طولانی هر روز از اینها و همینطور اسانسهای به شدت بی کیفیت کوچه و بازار استفاده بکنه در اینده به مشکل ریه میخوره، این بهم ثابت شده توسط یکی از عزیزانم که سالهاست اکثر عطرهای اماراتی رو خریده، واقعا اگر هزینشو نداریم مثل خود بنده یا عطر نزنیم یا اگر میزنیم از برندهای معتبر، من خودم حساسیت دارم هر جا کسی اسانس زده و یا عطرهای اماراتی در اکثر موارد واقعا اذیت میشم و صلوات شدید و بلندی به پدر و مادر و ارواح و خود شخص نثار میکنم، خیلی خیلی کم پیش اومده به واسطه این عزیز (که در بستر بیماری ریه هست حدود ۱۹ روزه، لطفا دعا کنید براشون) عطر اماراتی بو کنم و حالم خراب نشه، عطر جزو ملزومات واجب نیست واقعا اگر هم نمیتونید جلوی خودتون رو بگیرید فقط در مواقع خاص استفاده کنید تا سلامتیتون به خطر نیفته و دیگران هم که مشکل ریه و حساسیت دارن رو هم اذیت نکنید لطفا
18 آذر 1404 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : Eric Revo Mahyar
احیانا اطلاع دارید عطرهای برندهای اماراتی مثل لطافه و افنان و آرماف و احمد مغربی در آمریکا و اروپا هم به فروش می‌رسن؟؟!؟!؟؟؟! و در اون کشورها نهادهای ناظر، نظارت فوق‌العاده شدیدی روی کیفیت مواد محصولات بهداشتی دارن تا برای سلامت مردم مضر نباشه؟
03 بهمن 1404 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : محمد ا   مرتضی ع
در پاسخ هوش مصنوعی فقط یکی دو تا شرکت‌های عربی مجوزهای بهداشتی را داشتن و باقی چیز خاصی نگفتن ... ضمنا در کشورهای غربی هم بی توجهی ، تقلب و ... متاسفانه مثل همه جای دنیا وجود داره بخصوص با این همه مهاجری که در طی این سالها گرفتن و لذا از اون فرهنگ کیفیت گرای خودشون دارن کم کم فاصله میگیرن
04 بهمن 1404 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سعیدی حکایت دوست
سلام ارادت، بنده هم نگفتم استاندارد نیست و عرض کردم حداقل استاندارد اسانس رو دارن عطرهای اماراتی و برای همین ارزون هستن، همین عطر که صحبتش رو میکنیم بسیار سنتتیک هس بوش در مقایسه با عطرهای اروپایی، تا ریه به مشکل نخورده متوجه نمیشید ولی اگر مثل دوست بنده که حدود ۱۰ سال صبح تا شب عطر اماراتی میزد و مشکل ریه پیدا کرده تازه متوجه این موضوع میشید، مگر اینکه مصرف عطر کم باشه، در هر صورت کیفیتشون خیلی پایینه و این گفته من نیست فقط،کارشناسان و اساتید این حوزه بارها اشاره کردن به این موضوع و ... در هر صورت هر چی پول بدید همون قدر کیفیت استاندارد تری استفاده میکنید.
04 بهمن 1404 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : سهیل میراحمد Eric Revo
درود
باید دید از کدوم برندها استفاده کرده. مثلا من پارسال خودم از یه مدل فراگرنس ورد که تقریبا گرونترین مدلش بود استفاده کردم و بعد از یه مدت دیدم گلو و سقف دهانم در طول روز به شدت درد میگیره و بعد از دور انداختنش هم یه مدت طول کشید تا خوب بشم. ولی برندهای افنان و لطافه و آرماف خوبن به نظرم. در ضمن همه عطرها ترکیبی از مواد سینتیک و طبیعی هستن و احتمالا در عطرهای ارزون درصد مواد طبیعی کمتره. امیدوارم شرایط اقتصادی مثل ۵-۶ سال پیش طوری بشه که همه هر سال چندتا عطر لوکس و نیش فرانسوی و آمریکایی بخریم.
04 بهمن 1404 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : محمد ا   آلالیتا
جناب حکایت دوست چند تا نکته : اولا خواهشا برند های معتبر اماراتی که رو که الان تو کل دنیا دارن فروخته میشن با اسانس های گرمی که اصلا معلوم نیست از کجا اومدن یکی نکنید ، دوما شاید واقعا دوست شما مشکل دیگه ای داشته که دچار بیماری شده ، شاید حتی اگه ادکلن فرانسوی هم میزد این مشکل براش ایجاد میشد و شاید اصلا اگه هیچی هم نمیزد باز این مشکل براش ایجاد میشد! ( افرادی هستن که 1 دونه سیگار هم نکشیدن ولی سرطان ریه گرفتن ! ) نمیشه که به واسطه یه نفر کل برند ها رو زیر سوال برد و نتیجه گیری قاطع کرد ، بعضیا کلا حساسیت دارن ادکلن 50 میلیونی فرانسوی هم بو کنن باز دچار حساسیت میشن و کلی بد و بیراه میگن ، در جای دیگه فرمودین اگه کسی اسانس یا ادکلن اماراتی زده باشه صلوات نثارش میکنید ! بازم باید بگم بله درسته بعضی از این اسانس ها بسیار بوی های غیر طبیعی و آزار دهنده دارن ولی بعضی از ادکلن های اماراتی واقعا به این شکل نیستن و حتی تشخیصشون از اصل کار دشواری هست . در کل با این شرایط اقتصادی که درصد زیادی از مردم از کار های اماراتی با کیفیت استفاده میکنن ( که اتفاقا چقدر کار درستی میکنن که در این وضعی که اسانس های گرمی بی کیفیت همه جا هست ، میرن سراغ برند های شناخته شده در دنیا و بوی خوب میدن ) درست نیست که مدلی پست بزنیم و باعث آزار عده ای زیادی از مردم بشیم

[EDITED] 1404/11/09 18:12
09 بهمن 1404 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : حسین T امیر

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
اینفینیتی رو چند روز پیش خریدم واقعا بوی عالی داره ، موندگاری و پخش هم تو کار های اماراتی واقعا خوبه ، متاسفام برای دوستانی که تو این شرایط اقتصادی کامنت هایی میذارن که باعث ناراحتی عده زیادی از هموطن هامون میشه ، من خودم از برند ysl و کارولینا هررا هم ادکلن اورجینال دارم ولی دلیلی نداره بخوام یک طرفه نظر بدم ، تو سایتی مثل fragrantica که معتبر ترین سایت بحث در مورد ادکلن ها تو دنیا هست مثلا در مورد همین ادکلن نمره بالای 4.5 میگیره ( از خیلی از برند های فرانسوی بالاتر ) چون اونا منطقی بررسی میکنن ( نه مثل بعضی دوستان با غرض ) و تقریبا اکثر کامنت ها هم مثبت هست اونوقت بعضی دوستان اینجا ... در مورد بحث سلامت هم مطمئن باشین استاندارد های اروپا و آمریکا ضعیف نیست وقتی تو اون کشور ها این ادکلن ها دارن استفاده میشن کاسه داغ تر از آش نشین
22 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : علی موسوی حمیدرضا شیری
اینفینیتی سیلور خریدید یا اینفینیتی بلک ؟
23 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official
اینفینیتی مردونه کلا یک نمونه هست ( رو شیشه هم دقت کنید فقط Infinity نوشته شده ) حالا تو بعضی سایت ها میگن بلک تو بعضی سایت ها میگن سیلور !
23 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : علی موسوی Mohsen Khouzestan

7
رایحه
8
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
به عنوان یه بلایند بای واقعاً خوبه! طبق نظراتی که مطرح شده شباهت خوبی به ایو سن لورن ultime داره( حدود 60..70 درصد) با توجه به کمیاب بودن این عطر خوب دلیل خوبی برای بلایند بای بود😁 بسته‌بندیش واقعاً شیکه و بطری نوآورانه ای داره و اسپری خوب، رایحه گل رز و اسپایسی گلیش برای هر ساعتی از روز و همه فصل‌ها مناسبه و قیمتش هم واقعاً خوبه، به نظرم این همه حرفی که ازش می‌زنن درست هست. روی پوست من توی اول کار یه جورایی حس لطیف‌تری حتی از عطرهایی مثل بلو د شانل رو میده، ولی بعدش مسیر خودش رو می‌ره. تا اینجا کار فکر کنم ارزش خرید رو داشت، میتونه عطر امضا برای بهار و تابستون باشه. ماندگاریش قابل قبوله، یعنی توی یه روز گرم معمولاً کمتر عطری از صبح تا شب میتونه دوام بیاره، ولی این عطر با هفت، هشت پاف حداقل ده ساعتی رو دوام آورد و تا دو، سه ساعت پخش خوبی و قابل قبولی داشت. در کل عطر روزانه چهار فصل بسیار عالی و با کیفیته که میتونه نظرات مثبت زیادی رو جذب کنه.
30 مهر 1404 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : سهیل میراحمد محمد ا
داشی جان به عنوان کسی که اکثر دوپ هارو تست داشته
اگر بخوای از بهتر تا بدتر شماره گذاری کنی
بین اینفینتی آرماف ، کالکتر ادیشن افنان، کاف احمد مغربی انتخابت کدومه؟
21 آبان 1404 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Telecaster
اینفینیتی
22 آبان 1404 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : maziar محمد صالحی

10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
نسبت به کارهای دیگه آرماف یک سرو گردن از لحاظ خود رایحه و کیفیت بالاتره. ماندگاری و پخش بو هم بسته به تعداد اسپره داره. در کل ماندگاری بالا و پخش بو متوسط رو به بالا. عزیزانی که کلا نسبت به پخش بو عطرها نارضایتی دارن توقعشون از عطر اینه که با یک اسپره اطرافیانشان رو سورپرایز کنن که این باور کاملا غلط و خنده دار هستش شما پرفورمنس یک عطر رو باید نسبت به تمام ابعاد یک عطر مثل غلظت و رایحه و .... خیلی چیزهای دیگه بسنجید. در کل ارزش خرید اینکار بشدت بالاست حتی یک کار مستقل از ایوسن لورن لهوم اولتایم حساب میشه
03 بهمن 1404 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : سعید بجنوردی (yas0098)

8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
دوستان قیمت واقعی این کار در حال حاضر بین 5 الی 6 میلیونه که منطقیش هم همینه که نهایتا 20% از لاین اودیسی گرونتر باشه. بحث دکانت فروشا جداس اونا سودشون از همین چند درصد گرونتر بودن در میارن..
ولی برخی سایت ها رو میبینم متاسفانه از هشت تا یازده ف میلیون قیمت زدن! خواهشا گول این افراد سودجو رو نخورید..
09 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : Eric Revo محمد ا
سلام جایی سراغ دارین که بشه با 5 - 6 تومن خریدش و اصل هم باشه ؟
12 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
زیادن
Chilp...fume
Emp....ume
12 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Eric Revo محمد ا
دومی رو که اصلا پیدا نکردم ، اولی هم یه جا دیدم قیمتشو زده 3 تومن ! ( مشخصه آپدیت نشده ) اگه ممکنه فارسی بنویسید که بشه پیداشون کنم
12 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
اینستاگرام جفتشون فعالن الان نمیدونم کجا سرچ کردید.
اولی کانال بله داره اسمش چیل پرف..یوم (chill) 4.900 میداد کردش 5.700 که قطعا میتونید تخفیف خوبی ازش بگیرید به بهونه افزایش قیمت یه روزه
دومی فکر کنم فقط اینستاگرام هستن ای ام پرفیوم ، ایشونم 5.900 دارن میدن


12 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Eric Revo هادی

باسلام، همونطور که داخل نظرات گفتن شروعی شبیه به رایحه بلو د شنل داره اما لطیف تر و سبک تر، مدتی بعد نت رز بسیار ظریف خودشو نشون میده و دربستری از بوی تقریبا شیرین تا اخر کار همراه مون میمونه.
این رایحه مخصوصا بعد از شروع رایحه گل رز به نظرمن خیلی زیاد شبیه به ادکلن ماستچ(ماستش) هست (همون کاری که میگن شبیه تاکسیدو عه)، من هر دو رو تست داشتم و حتی میتونم بگم خیلی لطیف تر و زیباتر از اونه.
بین کارهای ارماف من فکر میکنم این کار از همه کارهای این برند شفاف تره و خاص تره.
16 آذر 1404 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : عسل خلیلی سهیل میراحمد

درود و وقت بخیر خدمت همه عطر دوستان
در بحث خرید و دیدگاه همه عزیزان مختارن اینجا مسله مهم انتخاب بهتر و کاربردی تره
23 سال عطر بازی میکنم چه اون موقع که تهران رو زیر و رو میکردم و از فروشگاه های معتبر عطر تست و خرید میکردم چه الان که بعضآ 150 کیلومتر میام و با عشق و علاقه به کارم ادامه میدم
کسی در خصوص قیمت پایین صحبت نکرد اتفاقا در حال حاضر به لحاظ منطقی خرید عطر اماراتی که میانگین قیمت شون شده بین 5 تا 8 میلیون بصرفه و صلاح نیست
دوست عزیز شما وقتی از برندهای مختلف و عطار سرشناس و بازار شون اطلاع کافی داشته باشی کلی وقت و هزینه صرف کرده باشی مطالعه کرده باشی ، نمیری سراغ گزینه دم دستی که تو فلان جا فقط تبلیغش دیدی ( بلاگر هر جای دنیا که باشه مال هر کشوری باشه پول میگیره تبلیغ می‌کنه ) محض اطلاعت
کل برندهای اماراتی که کلا ۳-۴ تا عطر خوب داشته باشه اصلا قابل دفاع نیست ( حالا لوکاس سوزاک ریر ریف افنان و کوئینتین بیش تریاق لطافه رو ساخته اونم جز همون خوب ها که شما گفتی بقیه شون دیگه هیچی نگم بهتره... ) بحث مقایسه ش که کلا شوخی ش هم خنده داره ...
ما نمی تونیم خودمون گول بزنیم
عینک سبز به چشم بزنیم بیابون رو سرسبز ببینیم !!!!!
یا عینک آبی بزنیم کویر رو پر آب ببینم !!!!!!
برندهای اروپایی و آمریکایی با اصالت مثل گس ، دانهیل ، جگوار ، لالیک ، بنتلی ، جکس بوگارت ، جوپ ، نوتیکا ، سالواتوره فراگامو ، نیکوس و...که عطار مشهوری همچون میشل آلمیراک ، ناتالی لارسن ، موریس روسل ، اولیویه پولژ ، انه آیو ، صوفی لابه ، جرام اپینت و ... سازنده و عطار این برندها هستن
بله درست خوندی لطفا دوبار بخون ... تقریبا برابر و حدود قیمت همون عطرهای اماراتی ...
سعدی می فرماید :
من آنچه شرط بلاغست با تو میگویم
تو خواه از سخنم پند گیر و خواه ملال
و البته بقول دوست عزیزم ارژنگ بوترابی ، عطری که عطار نداره ، هویت نداره ..والسلام
خوش بو و معطر باشید و آرزوی داشتن بهترین ها


21 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : علیرضا ملک 🄼🄾🄽🄰
تا ابد با این کامنت موافقم
یه زمانی عطر دوپ عربی حدود 1-2 تومن بود
امروز شده 6-7 تومن
چرا باید این قیمت رو بدم به یک عطر صرفا کپی اونم بی کیفیت تا وقتی میشه عطرهای معتبر از برندهای خوبی که اشاره کردید خرید
حداقل یک شخصیت مستقل داره و یک پشتوانه تاییدیه های بهداشتی
21 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 نوشافرین

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟